Binding of Isaac: Rebirth Wiki
Advertisement
Ласкаво просимо до Прив'язка Ісаака: Відродження Вікі!: Відродження Вікі!

Енциклопедія Відродження, написана та підтримувана гравцями.
Зараз ми розміщуємо 13,941 сторінки (1,634 статей)!

Майте на увазі, що ці статті є глибокими та не містять спойлерів.
Обов’язково ознайомтеся з правилами і правилами редагування.

Content

Про гру

Прив'язка Ісаака: Відродження — це випадково згенерований екшн-рольовий шутер із важкими roguelike-елементами. Гравці будуть супроводжувати Ісаака у квесті втекти від матері, зіткнувшись із зграями таємничих істот, відкриваючи таємниці та борючись із страшними босами. По дорозі Ісаак може знайти дивні скарби, які змінюють його форму та надають йому надлюдських здібностей. Але це буде нелегко!

Відродження — це рімейк оригінальна гра, який має ігровий движок, який працює зі швидкістю 60 кадрів/с, піксельне оформлення, відшліфовані візуальні ефекти та /album/the-binding-of-isaac-afterbirth-ost новий саундтрек із Ridiculon. О, так, сотні нових кімнат, синергії та переналаштованих покращень від творця серії, Едмунда МакМіллена та інших розробників. Для Rebirth доступні три DLC, (except in Rebirth) The Binding of Isaac: Afterbirth, (in Afterbirth † and Repentance) The Binding of Isaac: Afterbirth † і (in Repentance) Зв'язування Ісаака: Покаяння. Ми згадували каку?

Wiki Community

Trinket Missing Poster iconРеєстрація
Не соромтеся зареєструватися та приєднатися до нашої бази користувачів.
Collectible How to Jump iconПотрібна допомога з основами?
дізнайтеся більше про те, як редагувати вікі, на довідки Contents.
Trinket Maggy's Faith iconДодавання вмісту
Якщо ви не впевнені, що робити або як створити сторінку, знайдіть кілька статей на ту саму тему та подивіться, як вони виглядають. Ви завжди можете переглянути вихідний код у вікі та дізнатися про те, що зробили інші.
Collectible The Polaroid iconЧат
Зависайте на сервері Discord вікі!

Advertisement